Η Τροχαία Εθνικών Οδών, η οποία αστυνομεύει υποχρεωτικώς το εθνικό δίκτυο επί 24ώρου βάσεως όφειλε να επισημάνει την ύπαρξη των λαδιών στο οδόστρωμα της Εθνικής Οδού και να λάβει εγκαίρως τα κατάλληλα προς τούτο μέτρα, σε συνεργασία με τα αρμόδια όργανα του Υ.ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε.. Τέτοια μέτρα είναι η άμεση...
|
Με τον Ν.489/1976, όπως τροποποιήθηκε με το ν. 3557/2007, ρυθμίζεται η υποχρεωτική ασφάλιση της αστικής ευθύνης έναντι τρίτου για ατυχήματα από αυτοκίνητα και όχι η ασφάλιση ιδίων ζημιών του λήπτη της ασφάλισης. Δεν αποκλείεται όμως
|
Οι μεταφορές βαρέων και ογκωδών εμπορευμάτων ρυθμίζονται από το Προεδρικό Διάταγμα 1161/της 13/14.12.1977: “Περί των μεγίστων ορίων διαστάσεων και βαρών των αυτοκινήτων οχημάτων αρθρωτών οχημάτων, ρυμουλκουμένων υπό αυτοκινήτων και συρμών. - (Α' 380) και ειδικότερα από το άρθρο 2, κατά το οποίο:
|
Αποζημίωση επί Μονίμου Αναπηρίας – ΑΚ 931Επιδικαστέα ΑΝΕΥ συνδέσεως με περιουσιακή ζημία (1) Η διάταξη της ΑΚ 931 προβλέπει επιδίκαση από το δικαστήριο χρηματικής παροχής στον παθόντα ένεκα αναπηρίας ή παραμόρφωσης, εφόσον συνεπεία αυτών επηρεάζεται το μέλλον του.Η χρηματική αυτή παροχή δεν αποτελεί...
|
Δεν αποτελούν οι προταθέντες με τις προτάσεις ισχυρισμοί προς διευκρίνιση και συμπλήρωση της αγωγικής βάσης,ως προς τα περιστατικά, που θεμελιώνουν την υπαιτιότητα του εναγομένουΑναιρετική Διαδικασία
|
Σύγκρουση Καθέτως ΚινουμένωνΠαραβίαση Ερυθρού Σηματοδότη(Δημοσιεύεται στην ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ & ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2010)Αποκλειστική υπαιτιότητα του με αυξημένη ταχύτητα κινουμένου, ο οποίος παραβίασε ερυθρό σηματοδότη, με αποτέλεσμα πλαγιομετωπική σύγκρουση με άλλο όχημα. Από τη ανωτέρω σύγκρουση...
|
(ΣΣ Δημοσιεύεται στην ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ Φεβρουάριος 2010)Αναιρείται Εφετειακή απόφαση κατ΄άρθ. 8 του άρθρου 559 ΚΠολΔ που δέχθηκε παρεμπίπτουσα αγωγή ασφαλιστή λόγω εξαίρεσης ασφαλιστικής κάλυψης ζημιών προκληθέντων από οδηγό που στερείται της κατά νόμο άδειας, (άρθρ. 25 παρ.6 της ΥΑ...
|
Η διάταξη του άρθρου 930 εδ. γ΄ ΑΚ είναι από αυτές που έχουν επιβιώσει χωρίς καμία νομοθετική μεταβολή καθόλο το χρονικό διάστημα της ισχύος του Αστικού Κώδικα[1]. Σύμφωνα με την διάταξη του άρθρου 930 εδ. γ΄ ΑΚ, «η αξίωση αποζημίωσης δεν αποκλείεται από το λόγο ότι κάποιος άλλος έχει την υποχρέωση να αποζημιώσει ή να διατρέφει αυτόν που αδικήθηκε». Η διάταξη του 930 εδ. γ΄ ΑΚ απαντά σε δύο ερωτήματα
|
Πολλές φορές μετά από κάποιο αυτοκινητικό ατύχημα ο οδηγός του φερόμενου ως ζημιογόνου αυτοκινήτου, για διάφορους λόγους, προβαίνει προβαίνει σε μια δήλωση βουλήσεως. Αυτή κυρίως αναφέρεται στην ανάληψη ευθύνης για την αποκατάσταση των βλαβών που προκλήθηκαν. Βάσει του συνόλου των συντρεχουσών περιστάσεων θα διαπιστωθεί, μέσω της ερμηνείας, ποία η σημασία μιας τέτοιας δηλώσεως
|
Η Τροχαία Εθνικών Οδών, η οποία αστυνομεύει υποχρεωτικώς το εθνικό δίκτυο επί 24ώρου βάσεως όφειλε να επισημάνει την ύπαρξη των λαδιών στο οδόστρωμα της Εθνικής Οδού και να λάβει εγκαίρως τα κατάλληλα προς τούτο μέτρα, σε συνεργασία με τα αρμόδια όργανα του Υ.ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε.. Τέτοια μέτρα είναι η άμεση τοποθέτηση στο σημείο
|